Nieuws
Medicom en het patiëntenportaal
Binnen de zorggroep Hadoks willen we als huisartsen zoveel mogelijk op 1 lijn zitten om met elkaar, de ziekenhuizen en apotheken te communiceren. We willen dit het liefst vanuit 1 soort systeem doen wat betekent dat we vorig najaar zijn overgestapt van Microhis naar ...
Lees meerApotheek wijzigen
Mocht u van apotheek willen wisselen, dan regelt u dat zelf bij uw apotheek! Wij kunnen de apotheek in uw medisch dossier NIET zelf aanpassen (vroeger kon dat wel). Uw oude apotheek kan de apotheekgegevens vrijgeven en aanpassen. Voor het verzoek kunt u eventueel dit ...
Lees meerMoet ik naar de dokter?
Mocht u een medische klacht hebben en/of twijfelen of u naar de dokter moet komen, dan kunt u ook altijd eerst op de website van Thuisarts.nl of ‘Moet ik naar de dokter’ kijken. For general health questions and symptoms you can check the websites: GPinfo.nl or ...
Lees meerLange wachttijden?
Helaas zijn er voor afspraken bij de specialist of bij de GGZ vaak lange wachttijden. Dit is voor ons maar met name voor u ontzettend vervelend maar als huisartsen hebben wij er geen invloed op. U kunt bij uw zorgverzekeraar terecht voor advies over zorg in de ...
Lees meerMondkapjesplicht
U hoeft normaal gesproken geen mondkapje meer te dragen maar wel graag wanneer u luchtwegklachten (met name hoesten) hebt of een positieve coronatest. Ook graag melden bij het maken van een afspraak als u luchtwegklachten heeft dan kan de huisarts ook een mondkapje ...
Lees meerOPEN – Online inzage medisch dossier
Middels dit samenwerkingsverband is het mogelijk om online inzage in uw medisch dossier te krijgen. Onze ICT leverancier en mijngezondheid.net zijn druk bezig geweest om alles werkend te krijgen zodat de gegevensinzage via beveiligde weg verloopt. Welke informatie krijgt u ...
Lees meerTelefonische bereikbaarheid
Wij ontvangen veel berichten/klachten dat we telefonisch zo slecht bereikbaar zijn. We vragen uw begrip voor het feit dat de assistente niet altijd de telefoon beantwoord. Zij hebben immers ook andere taken als medische ingrepen, overleggen, pauze etcetera. Alleen voor ...
Lees meerWe zijn zelf het medicijn
Lees meerLEAN werken
LEAN is een systematische aanpak om praktijkprocessen continu te verbeteren om productie, veiligheid, kwaliteit, betrouwbaarheid en werkplezier te vergroten waarbij alleen energie gestopt wordt in activiteiten die waarde toevoegen voor de patiënt. Uiteindelijk willen we ...
Lees meerProject Zorg in Zicht
Omdat de wachtlijsten voor de polikliniek oogheelkunde steeds langer worden, is vanaf 1 juli gestart met het project Zorg in Zicht. Voor een aantal oogproblemen kan de huisarts u verwijzen naar een optometrist in een van de aangesloten optiekwinkels. Hier kunt u onder ...
Lees meer