Bezoekadres:
Haagweg 191, 2281 AK Rijswijk
Telefoonnummer: 070-3994203 mijngezondheid.net
  • Home
  • Regel uw zaken online!
    • Vraag aan de huisartsenpraktijk
  • Medewerkers
    • Artsen
    • Assistentes
    • Praktijkverpleegkundigen
    • Overige collega’s
  • Bloed prikken
  • Inschrijven / Registration
  • Toestemmingsformulier LSP
  • Uitschrijfformulier / Deregistrationform
  • Urine-onderzoek
  • Privacyregeling
  • Heeft u een klacht?
  • Nieuws
  • A
  • A
  • A

Heeft u een klacht?

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Klik hier om ons klachtenformulier in te vullen.

 

 

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van Hadoks (= Haaglandse Dokters). Wanneer u een klacht heeft én we zijn er samen niet uitgekomen dan kunt u uw klacht bij hen kenbaar maken. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Heeft u een klacht over uw eigen huisarts of over een medewerker in de huisartsenpraktijk waar u overdag komt én u komt er onderling niet uit? Dan kunt u dit melden aan de klachtenfunctionaris bij voorkeur via het contactformulier op de website van Hadoks (klik hier) Hier vind u oook meer informatie over de klachtenregeling. Denkt u eraan ook uw naam, adres, telefoonnummer en mailadres te vermelden?

Stuurt u liever uw klacht per post naar de klachtenfunctionaris van Hadoks toe? Dan kan dit naar onderstaand adres:

Klachtenregeling
T.a.v. de Klachtenfunctionaris
President Kennedylaan 15
2517 JK Den Haag

Uw klacht wordt behandeld op grond van de Model Klachtenregeling. Sinds 1 januari 2017 dient de klachtopvang te voldoen aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). De Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV), InEen en het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) hebben op basis van deze wet de hiervoor genoemde klachtenregeling opgesteld.

  • Home
  • Regel uw zaken online!
    • Vraag aan de huisartsenpraktijk
  • Medewerkers
    • Artsen
    • Assistentes
    • Praktijkverpleegkundigen
    • Overige collega’s
  • Bloed prikken
  • Inschrijven / Registration
  • Toestemmingsformulier LSP
  • Uitschrijfformulier / Deregistrationform
  • Urine-onderzoek
  • Privacyregeling
  • Heeft u een klacht?
  • Nieuws
thuisarts.nl-logo

Gezondheidsinformatie

Reizigersadvisering (Landelijk Coördinatie Centrum Reizigersadvisering)

© 2025 Huisartsenpraktijk Hoekstra en de Doelder -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer