Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Klik hier om ons klachtenformulier in te vullen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van Hadoks (= Haaglandse Dokters). Wanneer u een klacht heeft en we zijn er samen niet uitgekomen dan kunt u uw klacht bij hen kenbaar maken. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Voor meer informatie over de klachtenregeling klik hier
Heeft u een klacht over uw eigen huisarts of over een medewerker in de huisartsenpraktijk waar u overdag komt én u komt er onderling niet uit? Dan kunt u dit schriftelijk melden aan de klachtenfunctionaris en bij voorkeur via e-mail. Denkt u eraan ook uw naam, adres, telefoonnummer en mailadres te vermelden?
Contactpersoon: mr. E.B. Schaafsma-van Campen, klachtenfunctionaris
Telefoonnummer: 070 302 98 22
E-mail: eschaafsma@hadoks.nl